Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

OH.. Knäet ur led? - YEES..

hallojhallå!
knäet hoppat ur led? yees. det suger verkligen..
men ahh. idag efter skolan så träffade jag chaima lite, och sen åkte jag hem och kollade på the hills........ helt okej. sen vid 16.00 hade jag lovat farmor att komma till henne och äta, och jag klagar ju inte, för det är ju faan vad hon lagar god mat alltså, ehehe.. men ahe, vart hos mamma nu med pappa och skrivit regler, vilket suger. typ. så nu ska jag typ duscha och sen ska jag nog krypa till sängs tror jag. trött som aset. men iallafall så saknar jag min baby :* , och sen är jag förjävla trött på folk som man inte kan lita på överhuvudtaget, och som bara för saker vidare. cp!
GODNATT!


sometimes it feels like nobody likes me... :'(

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: