Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

ONSDAG

Heyhoe.
nu sitter jag i skolan och det suger. är sådär seg i huvudet och skulle bara vilja lägga mig ner och sova i min säng hemma hos mamma!
skulle vara hur skönt som helst..
men ja. det kan jag ju inte, har ju företagande nu och sen engelska.. men by the way så har jag för första gången på länge pluggat in glosorna så jag kan dom, tss. är fan stolt över mig själv, you know!
efter skolan ska jag till soc, hehe. suger verkligen. dom tar upp all min lediga tid.......bajspårom!
men jajaa. nu ska jag lyssna på barbro när hon har genomgång.....en sak till bara, har inte kommit försent till någon lektion denna veckan. stolt!
saknar och älskar min alexander mest! ♥
Peace Amanda



seg och sleten bevisar denna bilden!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: