Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

skolan tycker att vi lär oss saker, men vi sitter ju bara här

haha just precis, våra lärare pratade nyss om att det är jättebra att vi sitter vid datorn och jobbar för att vi lär oss så mycket då. men det gör vi ju inte. vi sitter ju bara vid fb och bdb och skit. ehhehe. hur tänker dom då?
marknaden idag kommer bli bäst, passa er så jag inte buusar lite. men ah. färgat hårtet med och det blev heelt okej. typ skiftar mellan rött och svart. suveränt.
men ah. nu ska jag kanske jobba lite. annars dödar becka mig, höhö.

saknar dig, vet inte vad jag ska göra nu när du bara dissar. du vill att vi ska vara kompisar, men jag kommer ju alltid älska dig. det kommer gå åt helvete nu. hade du tagit tillbaka mig nu så hade vi vart tillsammans hela livet. för jag hade varit så rädd att fölora dig att jag fan inte hade gjort något fel. hade gjort precis som du sa...

puss!


bilderna svider i hjärtat att se på..

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: