Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Söndag

jahopp, nu är klockan 21.13, och jag är skittrött! känns som att jag kommer somna med datorn i knät.. men ah. min kära pojkvän har precis fixat något med 3 så han får en experia x10 snart, och min pappa har fixat något sånt med och får en iphone 4.. inte kul någonstans.. jag vill med ha......... men ah. får väl fixa eget sånt då. fast dock kostar det 699:-,

plus att nu fick jag damp på pappa, för innan så sa han att jag skulle få hans iphone och nu sa han att han skulle betala den själv. undra om han ljuger om att han och p**** också ska flytta ihop, att dom letar hus, och om att vi ska skaffa hund........................
jag hatar allt just nu.
men ah. skolan imon är jag inte alls taggad på. men innan idag i alla fall så var jag med sanna när becka hade åkt hem, vi träffade putte mfl. och sen tröttnade jag på att vara där för det var kallt och inget hände ju. helt dött var det.............................. det sög..
puss


du är den enda och bästa riktiga vännen jag har, älskar dig! :* ♥
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

PUBLICERAT DEN 2010-09-19 KLOCKAN 23:20:09
BLOGG: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

PUBLICERAT DEN 2010-09-19 KLOCKAN 23:20:31
BLOGG: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: