Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Tjehoo

Igår var ellan och jag i nässjö och efter det åkte vi till eksjö igen och då kom becka in till storstan. sen kom nattis och vi gick hem till mig för att jag skulle byta om, och när jag hade gjort det ringde ellans mamma och  då skulle hon hem, samtidigt gick även nattis hem. så efter det gick jag och becka in på salt n' pepper och satt och bara hade det skönt, tss.
när vi kom hem igen så kollade vi på filmen "the eye" , hhehe. lagom scary sådär.. tss. men ah, sen gick vi till tommy en sväng och när vi kom hem från han däckade vi i varsin säng, ehehe.
nu på morgonen vaknade vi typ kl. 12 , så vi hade sovit lagom mycket. och nu sitter vi och kollar på idol på tv4, hihh. men vi ska till tommy nu, skriver mer sen..
saknar och älskar min alexander! ♥
puss




old picture, but yeah, nice!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: