Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

TORSDAG!

jahopp, idag är det torsdag och det är så jävla seg dag, först datakusnskap och sen engelska, efter det blir det handel, sen lunch och efter det mentorstid och handel igen. det suger. jag hatar torsdagar... ehehe. och sen så håller jag på att bli sjuk igen och det har jag märkt därför att jag fryser som ett as även att jag har myycket kläder på mig och vinterjacka, men aja, hosta har jag med fått. hostar som ett as ju :o , eheh. men nu ska jag jobba lite kanske? så jag får bra betyg i evas lektioner, heh. hon suger! men ah, om jag och becka inte kommer i tid på lektionerna så kommer vi inte få vårt studiebidrag.. så jag&becka måste verkligen börja kämpa lite mer nu!

when I see you go away, then I don't think I can live anymore.
because I don't have a life without you..

AlexanderRydholm!

Peace&Love Amanda

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: