Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

TRAFIKSKOLAN

yees, nu när vi slutar ska mamma hämta mig, och efter det ska vi dra oss vidare till trafikskolan så att jag kan skriva in mig och gå kursen, kulkul ju. när jag kommer hem funderar jag på att pyssla lite med hästen.. det tycker jag om att göra när jag är sjuk, deprimerad eller bara trött. man blir liksom avslappnad av det. så det är väldigt mysigt! hästen jag hade tänkt att pyssla och mysa med är söta älskade Misstake, underbar häst! sen ska jag även gå ut och gå med Tjappo! , sötaste hunden på bilderna nedan!
men nu ska jag dryga ut resten av dessa femton minuter med att sitta på fb och spela spel, weho. värst vad social jag är! ehhehe. men ah.
jag älskar att få söta sms av pojkvännen och så trillade det in ett sms där det stod: "Älskar dig Amanda! <33" och jag kan bara säga detsamma, för jag älskar Alexander mer än vad han någonsin kommer förstå! <3
Peace&Love Amanda



världens sötaste Tjappo!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: