Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

When I say that I love you, then I really do..

yeesbox, asnöjd med mobilen, den funkar perfekt och jag älskar ju vanliga heliga sony ericsson telefoner, heh. så jag kan ju inte bli mer nöjd, tss. till det jobbiga nu då, nu har älsklingen åkt och sitter på tåget på väg till gbg, för att denna gången vara borta i en vecka. det tar på krafterna att få sakna någon så mycket som jag kommer sakna han, för jag menar.. jag saknar ju redan honom massvis.. det suger. och pappa sitter och kollar hockey så jag kan ju inte kolla film heller. och sugen som fan på att gå ut och gå, men det är väl lite jobbigt med kryckor eller? hihi. tror jag står över det. men nu måste jag gå in på fb och få tag på tommylillen. hehe. ah. skriver ett "godnatt"-inlägg innan jag ska sova sen!
puss


(gammal failbild..)
adelisa

Va med och tävla i dagensblogg? :D

PUBLICERAT DEN 2010-09-16 KLOCKAN 20:14:56
BLOGG: http://adelisaggrabus.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: