Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

when love takes over

jahaja, längesen man va inne här, ehehe. men ah, skolan denna veckan har varit bra, vi hade redovisning idag och min tog bara 36 sekunder, fast det skulle ta 2 min. så jag får väl bättra på mig lite med det, hihi. och sen matten fattar jag ingenting av, känns som att jag ligger efter ganska rejält. ehe. men ah. kul har det varit iaf. och sen på marknaden i onsdags så köpte jag en keps och en skinnjacka, asnice ju. weho!  mhh. jag vet inte vad jag ska skriva mer. men jag och alex har ju varit osams så det smäller om det. så pass mycket att han gjorde slut, men vi är tillsammans nu igen och det enda som känns konstigt och alltid känns så är att det blir så konstig stämning när man har bråkat ena veckan och sen inte kan ses förens andra veckan. eh, ah. men nu ska jag inte klaga, han kommer ju hem idag iallafall, det kommer bli hur bäst som helst att träffa honom nu igen, han är saknad som fan kan jag ju bara säga. men nu ska jag ut och fylla på olja i min moppe och sen blir det att åka till mini och träffa henne och markus, kommer kanske in imon igen.
puss

 

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: