Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Basshunter ft. Big Brother - fest i hela huset!

Yo People!

sitter hemma hos pappa just nu, har vart och städat lite, och diskat osv, ska snart ut till my love igen, sedan kolla på film och bara chillaaa, kan inte bli en bättre måndagkväll, yee!

Har typ inte gjort ett skit idag, men tänkte slänga upp Basshunders nya låt, som han har gjort med Big Brother ;)
haha! aja, ha en superbra måndagskväll nuråå! :D
PEACE

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Söt söt söt ! :D <3

Jag älskar att hitta /läsa nya, helt underbara bloggar och idag är jag ute efter att lägga till bloggar på bloglovin som jag sedan kan följa framöver :)



Det här är min bloglovinlänk -->> http://www.bloglovin.com/blog/1756797/lindshe om du vill följa min blogg :)

Skicka gärna din länk så att jag kan följa dig! Fett nyfiken :)



Pussis ! :) <3

PUBLICERAT DEN 2011-04-20 KLOCKAN 12:06:04
BLOGG: http://lindshe.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: