Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

blond, brunett elr ljusa slingor? that's the question! kommentera!

har inte en susning om vad jag ska skriva. men kan påpeka att det var mysigt igår oså.
just nu sitter jag på bf och har tråkigt, smsar finfina sms till min älskling i hopp om att övertyga honom om att jag älskar honom mer än han älskar mig (a) haha. det går dock inte så bra..

har lite funderingar:
1. blondera håret?
2. göra ljusa slingor?
3. bli brunett igen?
KOMMENTERA!
länkar alla som kommenterar vad jag ska göra ;p

1.


2.


3.



RÖÖÖÖÖÖSTA! :D:D:D:D
Maddiz - ett liv i flera delar ♥

blond :d <3

PUBLICERAT DEN 2011-04-13 KLOCKAN 11:44:35
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: