Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

can I be the one?



jag blir så trött på alla er som ska klaga på vad man säger/skriver osv i bloggen, vilka bilder man lägger upp,
ni kallar mig hora, slampa osv, men ni verkar fan inte ens veta vad en hora är! jag är definitivt inte en hora iaf! för jag tar fan inte betalt för sex, men ni kanske borde läsa på er lite till innan ni öppnar käften och är så fucking kaxiga. och ni tycker jag är kaxig bara för att jag säger vad jag tycker och tänker man ska fan få säga tycka vad man vill för sverige är fan ett fritt land.

och jag tycker det äär kul när ni klagar på vad jag skriver, men jag kan tala om en sak för er, jag skiter fullständigt i vad ni tycker och tänker.
Acceptera mig för den jag är, eller gitta här ifrån. Finns inget annat alternativ!
Nog om detta, nu ska jag kolla klart på 'big brother' och sen duscha, funderar på att krypa ner i sängen efter det, fast kommer ju ändå inte kunna sova för kan inte sova ordentligt när jag sover själv.... j o b b i g t < / 3

aja, hörs senare!
Vicky

Älskling! jag ska för fän döda dom! dom ska inte kalla dej för sånt där! dom kalla dej kanska bara för det för att dom vågar nt erkänna att dom sjävla är det? Jag finns för dej! skit i dom vad dom tycker! det är liksom dom som är horor o aa...Men jag tycker att din blogg är skit bra! det är inget fel på dina bilder! love u! // VICKY FÖDD GNAGET

PUBLICERAT DEN 2011-04-17 KLOCKAN 23:20:12

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: