Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

CAN I BE THE ONE?

Yo people!

Sitter hemma hos farsan, snackat med eva, mamma, erik o pappa i telefon, berättat hur det är på praktiken att jag inte trivs där. men varför är det så svårt att prata med lärare om sånt? hon verkar inte förstå att jag verkligen inte klarar av det. men jag gör fan inte det, dels mina knän klarar inte det och sen när man bara får bädda sängar och städa toaletter så har man ju skit kul, verkligen. De lovade mig att jag skulle få hjälpa till med frukosten och vara i receptionen, men det fick jag ju fan inte. så nu snart så ska jag på möte i skolan med eva och då ska jag fan få som jag vill annars blir jag sur. Och efter det kommer min finfina johanna till mig och jag vet inte vad vi ska göra, men vi hittar väl på något hoppas jag.

kanske ska berätta lite vad jag har gjort i helgen också då. så i fredags var jag med jens, johanna, becca och alexander. vi rökte vattenpipa och drack lite. vi va bland annat i eksjö, hult, skurugata och nässjö. de va fint. sen åkte jag hem till pappa och sov en halvtimme , sen kom patte, emma och alex o hämta mig och vi drog ut till alex för att sova där o patte o emma åkte hem. i lördags var Bilsport i eksjö och då va vi där (i sjöängen) och de fotade bilarna och även oss, haha. sen drog jag, danne o alex o käka o efter de drog vi ut till ränneslätt där de va crosstävlingar, helt okej. och min fina vän ellinor kom 2:a i damklassen, grattis! efter det drog jag hem, städade rummet, duschade, satte dit lösnaglar och bara kollade på tv o slappade. sen kom alex hit och vi gick o la oss framåt 23:00 elr ngt. och igår kom danne o hämta oss o vi drog till garaget, alex o danne skulle meka me alex merca, och det gick ju finfint. de bytte handbromsbackar och spindelled och va klara framåt 17:30 då jag va hemma och åt, sen kom de o hämta mig och vi drog o kolla på lillsyrrans innebandymatch, de förlorade dock me 0-13, stackarna. och sen efter det gick vi hem till pappa och kollade på tv och masserade varandra och sen kom alex mamma o hämta honom o jag gick o la mig ! de va min helg, undrar ni över något så är det bara att kommentera! :)

det kommer även upp en frågestund om ett tag, då vill jag att ni kommenterar massor och ställer massor av frågor, och självklart svarar jag på allt! och jag lägger ut svaret nästa vecka elr kanske i slutet av denna veckan ! :)




i can see in your eyes that something is wrong,
please tell me baby!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: