Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

" 'cause, whoever did it is a freaking genius. "


allt väl? det är det här iallafall. sitter i skolan just nu och borde plugga matte egentligen, men det är ju inte så lätt när man inte fattar ett skit , hah. så sitter här och fixar och trixar lite sålänge tills lektionen slutar!
efter denna lektionen har vi turism, vi skulle skriva om en "drömresa" i powerpoint. sen ska vi berätta i flytande text om stället. skriver mer sen när jag vet. och efter det ska jag till "mattestugan" måste pluuugga upp min matte :/ alltså jag får ju inte in sådana saker i skallen så blir ju helt fel x)
aja, nu ska jag väl plugga lite kanske, eller ne, ska kolla http://lookbook.nu kanske ;p
menmen, ha de gött så skriver jag mer sen!
PUSS!







Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: