Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ Döm inte allt du ser, tro inte allt du hör, säg inte allt du vet.

HEJSAN ALLA SÖTA BLOGGLÄSARE ! :D

Hoppas ni hade en bra dag igår, för det hade jag iaf. först va jag på sjukhuset och sen körde mamma ut mig till alex, va där till 22:00 typ. massa mys alltså. först åt vi när vi kom dit och efter det drog vi ut och åkte en sväng, sen helt plötsligt stanna alex och bara bad mig hoppa ut, ville inte men va tvungen.. sen sa han att jag skulle köra och jag ba: men jag kan ju inte? men ja skulle köra ändå, sen när körde så ville ja fan inte sluta, va ju fan as kul ;p haha. men höll på att backa ner i diket så tänker inte backa mer... haha :$
efter de drog vi hem igen och fika sen kolla på tv och bara hade det mysigt. sen skulle mamma komma så åkte hem, hämtade syrran från innebandyn innan vi åkte hem, sen äta lite sen duschen sen sova ;p

idag: uuuschh, de regnar ;( vill inte ha regn nu, vill ha sooool. som förra veckan ju ;o menmen, kom till skolan för en timmes sen och har mest suttit vid datan och inte gjort ett skit, kanske borde jobba med det jag ska nu ;p haha. aa kolla bloggar, fb och bdb innan jag gör ngt annat, e typ beroende av det ;p haha. aja, skriver meer sen, hoppas ni får en bra dag sunshines!

PS. GLÖM INTE ANMÄLA ER TILL DAGENS BLOGG I INLÄGGET NEDAN! JU MER NI KOMMENTERAR JU STÖRRE CHANS HAR NI ATT VINNA! ;D DS.


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: