Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

fredag + påsklov!

tjo bloggen!

än så länge har dagen vart bra,

började med matte eftersom att jag försov mig och de va fn-föreläsning, den sög dock.. efter de va de ju somsagt matte sen vare lunch, sen matte igen, och då vare matteprov, gick åt helvete kommer få IG.. buhuh.. menmen, nu efter de så vare turism men eva va inte här så vi fick jobba själva med "drömresan" och det är det jag typ är klar med nu efter att ha suttit över i sisådär en timme, haha. *stolt*

nee, men nu ska jag hem, göra kladdkaka och sen bara feta i mig den, efter det ska jag ta mig ut till min kära pojkvän för massa mys, stannar även där under natten, imon på morronen ska vi ( jag och hans päron) ut till nifsarp på öppet hus, jag ska bara dit eftersom att det är där han kommer vara typ hela dagen :P menmen, efter det ska jag hjälpa pappa med lite saker i torpet och sen ska jag antingen till nässjö, vetlanda eller stanna i eksjö, de beror på om emelie kommer till mig eller inte ;P meeen, det märker vi ju då!

nu ska jag inte trötta ut er med massa tjöt utan ska nu ta mitt pick och pack och dra mig hemmåt! :D

hoppas ni får en kanondag hittils, så hörs vi med lite roliga inlägg när jag kommer hem! :D

Puss :love:


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: