Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

fuck off and i dont care a fuck about you!!

asså patetiska anonyma idioter det finns som skriver att jag är en hora. en fråga? är jag den som betalar för sex? hmm nej. ni är bara för roliga ibland, skrattar så jag nästan dör åt er. plus att varför i helvete vill man va en hora? det skulle inte jag vilja i alla fall. och dessutom är man inte det om man har ett förhållande med någon som man älskar. då tar man fan inte betalt. men visst, kalla mig hora, slampa, fitta, bitch och så vidare om det roar er. jag skiter i vilket. för det bevisar bara hur omogna ni är. och om ni nu tycker att jag är hora, slampa, fitta, bitch eller vafan det nu är så kan ni ju säga det face to face ist? haha. patetiska småbarn som inte kan acceptera att jag har mina egna åsikter och värderingar, och mitt egna utseénde! och det är jag stolt över, so fuck you idiots.
Maddiz - ett liv i flera delar ♥

du ska vara stolt över den du är! :)

så fin som du är! <3



btw, jag tror jag såg dig vid konsum vid typ två tiden innan :p men är inte säker ;) xD <3

PUBLICERAT DEN 2011-04-07 KLOCKAN 21:01:35
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: