Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

geometri, phytagoras sats, begränsningsarea, kvardratroten ur.. osv.

varför i helvete ska man kunna det? räcker det inte med +, -, "delat" och "gånger" o de? nejnej tydligen inte, skolan dödar mig. har matte just nu, har gjort det jag ska så väntar på hjälp igen.. ehe. *busig* som är inne på bloggen då!
drog t matsalen innan, träffa emelie och tang så åt me dom, nyss träffa ja chaima också, fett fint.
orkar inte jobba juust nu så tänkte kolla lite bloggar osv, eftersom att per ändå skiter i att hjälpa mig när jag ber honom -.-' yee.

saknar min bäbis en del, tur att man ska ut till han sen asså! och hoppas jag får igång moppen innan det också! :')
annars blir amanda ledsen :(

aja, ska kanske göra ngt vettigt nurå? :p

PussN!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: