Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I CAN'T DO THIS ANYMORE.

godmorgon alla bloggläsare, allt bra?

vet inte vad jag ska skriva, har inget att berätta mer än att ja va hos baby i helgen o han hos mig, tagit ut sänggavlen, fixat moppen som ännu en gånng e trasig, pluggat, gråtit, har lock för öronen. orkar inte mer nu, bara massa skit hela tiden och alla som ska klanka ner på mig hela tiden, jag gör så gott jag kan, men det verkar inte räcka? känns som att ni vill att jag ska klara allt direkt , orka hur mycket som helst och vara allmänt bäst. men det är jag inte, ingen är så bäst som ni förväntar er att jag ska vara.

so close to give up.
I can't handle it anymore.
I can't do ths no more.
fuck you.
just stand there and watch me cry if you like it.

måndag idag, suger.
skola
extramatte
ash&myggan
baby
duschen
sova.
hata måndag.






kalla mig fjortis visst, men jag är fan bara mig själv.

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: