Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

småändringar i designen!

TJENA!

nu har jag kommit hem för ett tag sen, suttit och pillat lite med bloggen för att få den snyggare. men har liksom ingen ork att blogga när bloggen ser förjävlig ut, sååå... vet ni någon som kan göra en bloggdesign och header till mig? tacksam för svar! LÄMNA EN KOMMENTAR!!!

hm, dopet va jättefint och meja va jätteduktig, även tindra som tände ljuset och gav det till emma!
nu ska jag ut till baby och hämta lite saker, sen hem igen och senare kommer förhoppningsvis baby hit och bara myser med mig!
aja, kanske kommer in och skriver mer senare!
hoppas ni får en bra Lördag, för det ska jag ha!
PUSS! ♥

Maddiz - ett liv i flera delar

jag kan fixa en header till dig om du vill :)

PUBLICERAT DEN 2011-04-02 KLOCKAN 18:30:18
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: