Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

'the a-team'

TJATJA BLOGGEN!

everything alright? :D
det är det här iaf ! eh, alex åkte för ett tag sedan in till skolan, är ju öppet hus på 'nifsarp' idag. så ska dit senare sen! men just nu är jag iaf ute hos han med hans morsa! göran kommer nog hem snart också och då dröjer det inte jääättelänge innan vi åker ut dit tror ja!
igår va de massa mys, dom kom o hämtade mig och sen åkte vi och handla, sen åkte vi hem, kollade lite på 'talang' och sen gick vi in på hans rum och kollade på film, de blev 'the a-team' den va ganska sköj, typ både komedi och action på samma gång, lätt värd att kolla på ;) haha.
kommer inte bli så mkt uppdatering idag tror ja inte.. för ska ju som sagt till 'nifsarp' sen ska jag med pappa ut till hult (till torpet) sen ska jag kanske va me johanna, eller ems, vet inte än ;P hah!
aja, har inge mer att skriva nu så får komma ngt mobilinlägg senare sen kanske! ;)!



Serien handlar om fyra vietnamveteraner på flykt undan militärpolisen efter
att ha falskeligen ha dömts för ett bankrån i Vietnam. De har nu gått under
jorden i Los Angeles, och hjälper folk som råkat illa ut och som på olika sätt
lyckats få kontakt med den underjordiska gruppen. Gruppens pilot, Murdock,
är inte efterlyst, utan intagen på ett mentalsjukhus tillhörigt krigsveteranmyndigheten,
och fritas inför de flesta uppdrag man åtar sig, oftast med hjälp av Face.
I många avsnitt medverkar även en kvinnlig "sidekick", en journalist som
är vänligt inställd till gruppen och som ibland tar aktiv del i gruppens uppdrag.

LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God kväll! =)



Är du fantasifull? :)

Det är så att jag nyss gjorde en ascool drink, men som jag dock inte kan komma på ett flashigt namn till, kanske har du något tips :)?



PUSS & KRAM

PUBLICERAT DEN 2011-04-16 KLOCKAN 19:13:28
BLOGG: http://lindshe.blogg.se/
© sarastille

Hej! :) hoppas du får en bra söndag, vad ska du hitta på? :)

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

PUBLICERAT DEN 2011-04-17 KLOCKAN 16:35:49
BLOGG: http://saramagdalena.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: