Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

the shit you hear about me might be true, but then again, it could be as fake as the bitch who told you.


Haft en bra helg? det har jag! :)

okeydokey, nu är det alltså måndag och allt rullar på som det ska. dock lite tufft i skolan då jag ligger efter med lite saker, men det tänkte jag ta ifatt nu efter att jag har skrivit detta inlägget, jao! så skriver detta lite foort , haha. meenmen , nu sitter jag alltså i skolan och har handel, ska skriva en APU-RAPPORT, och det är väl helt okej, men måste gå till Klädhuset och skriva på en massa papper osv innan jag kan börja. så sitter och skriver i loggboken nu xd , ahaha.
igår kunde jag inte sova, det suger :( hoppas att jag kan det inatt, annars kommer ja va död imon.. lunch efter detta och sedan matte och efter det idrott. men kan itne vara med då jag ska va hos kuratorn vid 13, 00 hehe. så slipper det också! ;) haha.
nejmen efter det ska jag till Mattestugan, ligger efter som fan i matten också och som ni kanske vet så suger jag på matte, så tror inte att jag kommer klara np :/ buhuhu...
ajao. baby ska på utvecklingssamtal idag men jag hoppas att vi kan ses en sväng efter det. han är den bästa som hänt mig i mitt liv. ♥
Ha en superbra måndag sunshines! :)


Maddiz - ett liv i flera delar ♥

Sv: Hej ! :) ja det kan vi la göra!

det är inte så svårt, jag gör mina i paint :)



kram!

PUBLICERAT DEN 2011-04-04 KLOCKAN 12:41:15
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: