Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

we ♥ it

nej nu tänkte jag ta tag i mitt liv genom att hänga upp jackan, diska tallriken och fixa mig för att bege mig ut till baby för att tillbringa natten där med massa mys. kommer nog inte skriva något förens imon eftermiddag då jag inte kommer sitta vid datan hos baby och sen imon ska jag på dop klockan halv två. (för meja) så skriver när jag kommer hem från det och då kommer det även bilder osv! aja nej nu ska jag inte skriva mer bara för att göra det.. utan ni får ha en superbra eftermiddag & kväll så hörs vi imon.
PUSS SUNSHINE'S! ♥



naglarna ♥ i love
HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, hihi :D

PUBLICERAT DEN 2011-04-02 KLOCKAN 00:57:51
BLOGG: http://haidis.se
HAIDI HELÈN JAKOBSSON

SVAR: lördagens bloggar är utsedda! om det inte blev du har du en chans idag igen, :D

PUBLICERAT DEN 2011-04-02 KLOCKAN 17:01:39
BLOGG: http://haidis.se

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: