Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

HELA VÄRLDEN BLÅSER BORT!

hejsan på er!
allt väl? :D

det blåser som tusan ute och jag funderar på när jag ska orka gå och leta efter min älskade pojke, orkar inte riktigt det eftersom att det känns som att man ska blåsa till Kina ungefär. haha.

men iaf, jag tänkte bara berätta vad jag har gjort denna helgen, och det har ju vart stadsfest i eksjö fredag & lördag, och det har varit hur kul som helst.
jag har lyssnat på Kapten Röd, September, Eric Saade (?!), The Ark, Joddla Med Siv, och såklart bästaste Daniel Adams-Ray! och vem va bäst om inte Daniel ;D helt sjukt värda kvällar har det varit! men tänkte också tala om att jag har varit funktionär och stått i entrén, kollat band, väskor och tjötat med folk! denna helgen har helt klart varit bäst! :D
jag har varit med Emilia, Adina, Becka, Myggan, Jazmine, Alex & lite Patte! och jag tackar er för att ni gjorde helgen så bra! ;D

nu ska jag kolla fb och lite andra bloggar så hörs vi inom kort!
men ha det bra sålänge! :D

Pusshaaj! ♥

becka :)

tack själv ;D

PUBLICERAT DEN 2011-08-28 KLOCKAN 14:24:49
BLOGG: http://rebeckkasjjogren.devote.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: