Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

JAG SKA DANSA MED MIN ÄLSKADE HELA NATTEN LÅNG!

Hejsan alla fina bloggläsare!
har ni haft en bra tid nu när skolan började?
vilken dag började ni och går ni grundskolan eller gymnasiet? vilken linje isåfall? :D
svara gärna då jag tycker det är så kul att få reda på lite om mina bloggläsare och få lära känna er lite! :D

Imorgon är det första ordentliga skoldagen för mig på min nya linje (går HT- hotell turism) i eksjö och trivs jätte bra med det! vi är 8 tjejer i klassen men imorgon kommer det 2 personer till. vi har dock inte fått reda på om det är killar eller tjejer och vad dom heter....... men det kommer säkert bli asbra !

just nu sitter jag och pratar med min älskling som ringde mig, han tjötade lite om stadsfesten och allt, och han ska tydligen dit, och juste stadsfesten är som en stor festival med massa bra artister och band. det är bland annat September, Mustach, Eva Eastwood, Eric Saade(?!), och The Ark! hur roligt som helst kommer det bli och på lördag kl.20:00-02:00 ska jag stå i entren och va funktionär! :D


men nu ska jag va lite social med min pappa innan jag ska vidare hem till mamma, så skriver jag godnatt o lite annat sen när jag är hos mamsen! :)

/ PEACE DUDES!

Patrik

Bra som fan att Du skall hjälpa till på Stadsfesten.

Kram

PUBLICERAT DEN 2011-08-25 KLOCKAN 21:00:57

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: