Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

SVAR PÅ TAL!

  Krissie  ([email protected]) om INSPIRATION - SOMMAR:
Hej! Var kommer USA bikinin ifrån? Orkar du svara på mailen blir jag glad :p

SVAR; Hej! jag kommer faktiskt inte ihåg, men kolla på gina tricot eller bikbok's hemsidor ! det ska jag göra! :)
   
  Anonym om Ligger i sängen o försöker sova. Men det g...:
dra åt helvete jävla hora

SVAR; HAHAH, ursäkta och vem fan är du? hur ska jag kunna dra åt helvete utan att du skriver ngt namn så att jag ska enligt dig kunna "dra åt helvete från dig"? jag måste ju liksom veta vem du är så du kan ju kommentera igen men med ditt namn så kanske vi kan fixa det! annars går det ju inte? ;) Puss!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: