Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

19 december 2011 09:20

hejhejhej!
ledsen att jag inte bloggade något igår. men jag va hemma först, och sen drog jag mig bort mot tobbe & satt o käka nudlar, chips & drack massaaaa cola hos han när vi kollade på musikhjälpen på tvn :D
och efter de kom bosse dit och vi drog till hjältevad, ingatorp + eksjö och sladda o skit! as najss!

sen när ja kom hem blev de att chilla i sängen, sen vart de plugga till halv 2,på natten och sen skulle jag sova men kunde inte tror ja kolla på klockan senast halv 5.. eheh. så gick ja upp vid 7 & typ drog till bussen direkt, haha. och nu sitter jag här halvdöd.

saknar min älskling Alexander också! :(
aja nu ska jag kolla på redovisningar oså, kanske skriver något innan jag åker hem också men annars blire ngt när ja e hemma! :)

PUSSHEJOSÅ!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: