Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Amanda is pissed off!

Börjar bli riktigt trött på er patetiska människor som snackar skit och sprider rykten om andra, har ni något fel i huvudet seriöst? Det finns inget meningslösare än personer som först är asbra vänner, sen börjar dom bråka och snackar massa skit om varandra, allt för att sänka den andra så man själv kan lysa bäst? Ni vet att ni bara skämmer ut er right? Och till er som säger att jag inte vågar stå för vad jag gjort, antagligen känner ni mig inte! Jag är dock den personen som står precis för allt jag gjort, visst, alla snackar skit, men det handlar om att kunna stå framför personen man snackat skit om och säga att man har gjort det, MEN man ångrar det, man gjorde det FÖR ATT man va förbannad, eller något liknande, och det är precis så jag gör. Hade jag bråkat med någon så hade jag självklart kunnat säga till personen att så här och så här va det om hon/han hade frågat. Sen en sista sak jag stör mig jävligt mycket på är folk som klagar på andras utseende, att dom är så smala, tjocka, fula osv - ÄR NI SJÄLVA PERFEKTA ELLER? HAR VI BESTÄMT VÅRA UTSEENDE SJÄLVA ELLER? ÄR DET NÅGOT MAN SKA KLAGA PÅ ÄR DET FAN INSIDAN FÖR DEN KAN MAN IALLAFALL STYRA, åhh, blir förbannad.. Men nej nu ska jag inte sitta här och skriva ett negativt inlägg mera. Ciao!
Viktoria

Visst det kan vi göra !

Skriv i chatten på facebook <3

PUBLICERAT DEN 2011-12-08 KLOCKAN 20:13:03
BLOGG: http://viktoriasrebeccautech.blogg.se/?tmp=04202531

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: