Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Crushcrushcrush

Huhjedamig va nervös jag är nu..
uscha, hahah..
Smsade Ole och frågade om han ville röka, han kom hit och sen har vi suttit hemma och kollat på tv, eldsjälsgalan & bara tjötat massor, fin vän det där.
Imon drar jag mig in mot eksjö för att träffa lisa en stund, heh och gör en annan sak också, så busig som jag är ;) 
kanske träffar pappa på en fika också, får se hur det blir med det.
- min fina åkte hem innan och jag saknar honom redan, jobbigt det där med saknad. 
Men det är väl en del av ordet kärlek antar jag.
Åh han är guld värd iallafall, min fina pojk! ♥






Godnatt suckers, hoppas ni drömmer, super eller iaf lever livet inatt! 
See u tomorrow! ;)
Gabbe

hehe awesome bilder xD!

åh inget att tacka för =) Ha en bra nyår =D Kram!

PUBLICERAT DEN 2011-12-30 KLOCKAN 18:58:39
BLOGG: http://gabbesketch.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: