Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Det är äkta kärlek..

Flickan - Tycker du att jag är söt?
Pojken - Nej.
Flickan - Tycker du om mig?
Pojken - Nej.
Flickan tittar sorgset ner i marken, men fortsätter:
- Om du fick välja livet eller mig, vad skulle du välja då?
Pojken - Livet.
Flickan börjar gråta.
Flickan - Så du skulle inte ens sakna mig om jag dog!!?
Pojken - Nej.
Flickan blev ledsen och började gå därifrån,
men pojken sprang efter, tog henne i armen och sa lugnt:
- Jag tycker inte att du är söt, jag tycker att du är underbar.
Jag tycker inte om dig, jag älskar dig!
Jag valde livet för att du är mitt liv och
jag skulle inte sakna dig om du dog, jag skulle redan vara hos dig..
g är söt?

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: