Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

det du inte vet om dig själv, kan du alltid fråga andra.

Usch! Jag är så himla trött på allt skitsnack! Att folk alltid pratar bakom ryggen på mig, ta reda på fakta innan ni går och snackar skit! Jag blir så trött på att folk inte ger sig!

Slutsnackat om sånt.
Mamma ringde innan.. Hon, pappa, erik, jossan och tindra ♥ kommer hit och fikar på Torsdag, vet inte om jag ska skratta elle gråta.. Vill men samtidigt inte, vet inte vad jag ska göra, vet ju inte om jag vill eller inte.

men nog om det! detta är det sista inlägget ni får idag, om jag inte skriver något sms-inlägg!
för nu måste jag gå ut och röka och sen sova, hihi. trött chey här dårå!
så ni får sova så gott, så hörs vi imon!
PUSSHEJ & ALLT SÅNT DÄR!



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: