Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

hejhejehejhejehejhehjehjehej, jag heter amanda, hejdå



hejhejhejhejhejehjehejejehejehejej!
nej jag har inget liv..................................................
sitter i skolan me danni började med att vi kom till idrotten oså kunde vi inte va me så säger hon att vi kan gå till skolan och plugga och då hade vi likagärna kunnat stanna hemma och tagit sovmorgon............
fml.
aja nu sitter vi här och "pluggar" som ni ser, så jävla bra är vi :D

i eftermiddag tar vi 15:07 bussen till nässjö, jag ska möta upp alexander och hon ska la te telia eller nåt :o
sen åker jag och alexander till bruzaholm, höhöhöhöhöh.

min dag:
bruzaholm --> eksjö --> skola --> nässjö --> eksjö --> bruzaholm.............
fml snacka om att åka buss........

ajajahahusdijsdfn,mgnek.
nu ska jag gå ut och röka ;D

och in till idrotten och platta mitt hår, *hej fjortis*


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: