Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I could really use a wish right now, wish right noow..

Hej & sorry att jag har bloggat skitdåligt denna dagen och igår.. men jag har varit med min underbara pojkvän så myser hellre med honom än att blogga, sorry alla läsare :/
men nu sitter ja oh snackar me han på facebook, min fina pojk! oh ja snackar också me jazmine oh bestämmer lite skit till nyår, asfint!
Kanske inte kommer va värst social på facebook denna helgen eller denna veckan överhuvudtaget, men de är sånt man får ta, för har lite saker jag måste hinna med att fixa innan julafton :D 

och jag saknar redan min fina pojk hur mycke som helst, inte okej ngn stans :(

oh ni anar inte hur trött jag är på skitsnack, usch palla.
här försöker man hjälpa dig så får man detta tillbaka :s
likaså typ enda gången jag kunde ses på en månad idag,
men då stannar du hemma coh skiter i de ist,
aja, har KOMPISAR SOM BRYR SIG IAF!
och en helt underbar pojkvän! ♥



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: