Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I wonder how boys feel when they're in love, do they get butterflies?

hej sötnosar!
har inte så mycket att skriva, så jag tänkte bara tala om att det hände massa skit i skolan idag som jag inte tänker skriva ut här på bloggen, även att skvaller är ganska kul, eller vad säger ni? ;)
efter skolan drog jag till lisa och sen stanna ja där ett tag o sen kom myggan dit, efter lite tv-tittande på nikelodeon så drog vi och mötte vi fia på en cigg, drog till konsum och sen vidare till p-hallen och va där o chilla lite, sen vart man tvungen och springa till bussen :P
sen när man väl satt på bussen kom klev robert, viktor och zebban in i bussen, så satt o tjötade lite med dom, fast höll på att missa när jag skulle trycka o då hade jag kommit till hjältevad xD
men kom av i sista sekund, haha.
Up next: kolla på film med familjen, dricka glögg & bara mysa!
ha en trevlig kväll & natt alla fina bloggläsare! :)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: