Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Let's get a room, get high and get naked!


D
agen började med att jag fick stressa till bussen, hann inte äta eller något, bara sminka mig. fick dock vänta på bussen i fem minuter innan den kom, så segt. sen drog jag till skolan där satte jag mig i omklädningsrummet och smsade med nordqvist, sen när jag precis skulle dra ut så kom en ifrån min klass in dit o börja snacka skit om mig, hon visste ju inte att jag satt där. oså sa hon typ att jag hade tagit pengar av en i klassen, så nu är jag lagom pissed.
efter det ringde mamma o prata med mig, och efter de mötte jag emelie en snabbis sen drog jag till nova och träffa fia på en cigg, och nu sitter jag här på evas lektion och vet inte vad jag ska göra, så blir väl facebook & läsa bloggar denna lektionen! :)

Och juste, vill ni adda mig på facebook kan ni klicka här så kommer ni direkt till min facebook!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: