Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

LOVE

Kärlek skrämmer mig, att falla för någon och visa att man kan vara på botten för en kille. Jag är vägrar vara där på botten för att jag inte vill bli nertrampad. Been there, done that. Det gör ont som fan, men ibland är även dom sparkarna värda att ta, för vi lär oss hur vi aldrig vill bli behandlade igen. Vi tjejer vill bli behandlade som på dom där disneyfilmerna man såg när man var liten, alla tjejer vill vara sin egen prinsessa. Precis som killar vill vara kungen i filmen. Varför ger vi inte bara varandra lika mycket kärlek och gör förhållandet till ett förhållande full av respekt och kärlek? Så jäkla svårt är det inte. Ge det du vill ha. Så killar!..

Glöm aldrig att ta din tjej i handen
- Det visar att du står för att hon är din, gör det på alla möjliga ställen. 
Utanför biografen, mitt i stan, framför dina vänner.

Berätta det vackraste med henne
- Hur vacker hon är utan smink kanske, hur vackra ögon hon har eller vilket vackert leende hon har. Glöm inte att säga det till henne i verkligheten, det är då en tjej tar åt sig.

Ge henne en present.
- Något som hon älskar eller något som beskriver er två tillsammans.
Det är ett sätt att få henne att le varje dag

Bevisa kärleken
- Prata inte om den, om hur du vill göra. Gör det bara!
Ord är ord, det är händelsen som bevisar.

Ring henne ofta
- Det behöver inte vara ett flera timmars samtal. Men kärleken mellan två personer behöver bekräftelse, ring henne fråga hur dagen varit eller berätta hur mycket du saknar henne. Att höra det från någons röst och inte via ett sms är tusen gånger bättre.

Det här är saker jag varit med om, från olika personer. Det är häftigt! Jag skulle kunna nämna ett killnamn från varje punkt, för jag glömmer aldrig vem som ringde mig varje dag, eller vem som tog min hand såfort det gick en annan snygg tjej förbi oss. Vill ni killar också att vi tjejer ska komma ihåg er som speciella istället för att vi ska skrika idiot efter er - vilket vi är experter på.. Då måste ni vara riktiga killar ibland också. Jag säger som jag alltid sagt, jag kommer behandla mina nära och kära med respekt och kärlek sålänge jag får det tillbaks. Annars är det inte värt att kämpa. Tror ni känner likadant, men bevisa det för era underbaringar!

När vi ändå är kära är det väl lika bra att passa på att vara riktigt jävla kär också, eller hur?
;)

Anonym

Tjenare!

Läget (: ?

PUBLICERAT DEN 2011-12-29 KLOCKAN 20:10:54
BLOGG: http://jalinn.blogg.se/
Thïlde

tuff blogg :)

allt bra med dig?

PUBLICERAT DEN 2011-12-29 KLOCKAN 20:59:20
BLOGG: http://zzyzxrd.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: