Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Nu har bägaren runnit över, ni har gått öv...

Nu har bägaren runnit över, ni har gått över gränsen! Man beter sig inte som ni gör. Jag är så trött på ert jävla Skitsnack. Jag är trött på att bli anklagad för att ha tagit saker. Jag gör inte sånt. Jag är inte sån som person. Ni gör mig galen. Ska jag inte ens kunna gå säker i skolan utan behöva vara rädd för att ni ska göra något, är det rätt? Är det så man behandlar sina med människor? Usch säger jag bara. Har ni inga känslor alls? Fan skärp er! Och att skriva ut på facebook så att alla fattar att det är mig ni menar, har ni inget vett i skallen? Tycker ju fan synd om er. Alla ska behandlas lika, alla är värda lika mycket. Learn that, så kanske livet kan bli lite lättare. Ni gör det så svårt för alla. Fattar ni inte det? Och slutligen: BEHANDLA ALLA ÄNDRA SOM NI SJÄLVA VILL BLI BEHANDLADE. Tack o hej!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: