Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Önskar att kärlek va som en volleyball match, jag ropar "min" och alla andra backar undan..


tjo igen, nu sitter jag i skolan och har resmål & resvägar, pratade med eva och eftersom att jag inte bor i Skurugata längre så kollade jag om jag kunde skriva om Bruzaholm, och det gick bra. Så nu jävlar ska det arbetas! :)
hörs igen när jag har tid att blogga!

pusshej o allt sånt där.




du är världens finaste, och så snäll, och bryr dig osv.
jag önskar du vart bara min!
Anonym

Såg att du ville göra ett länkbyte, länka mig sen när du gjort det lämna en kommentar så länkar jag tbx! :D

PUBLICERAT DEN 2011-12-08 KLOCKAN 17:25:53
BLOGG: http://jelenasavurdics.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: