Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Riktiga karlar hittar du bakom hörn, sa gud. Så gjorde han jorden rund...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, lite nervös.. mamma, pappa, erik, jossan & tindra kommer hit ikväll. Men det blir väl mys det också!
Gjort om på mitt rum nu, satt in en tillfällig säng och lite, fint oså.
Blir väl mat också snart tror jag, gott med tanke på att jag är überhungrig, ehehe. Sen fåre nog bli att fixa iordning mig innan mammsen och dom kommer hit. Så det kanske inte blir överdrivet mycket bloggning idag, och kan inte mobilblogga heller för har inga gratis sms på min mobil.. sucks to be me!
Men imoooooooon, då kommer min finfina pojk hit, massa mys!



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: