Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Den typen av killar jag faller för.

Det är ganska många som har frågat om jag inte kan berätta lite mer om mig själv, så jag tänkte att ni kanske tycker det är lättare om jag skriver upp såhär som jag gjorde nu, och så får ni infon i lite olika inlägg, hope u like it :)
1. Han ska ha humor
2. Vara glad som person
3. Omtänksam
4. Inte allt för avundsjuk, utan sådär lite lagom
6. Bry sig om mig (och jag bryr mig givetvis om honom också!)
6. Accepterar mig som jag är och inte försöker ändra på mig.
7. Säger gulliga saker
8. Är söt
9. Har bra klädstil, snygg klädstil likaså
10. Han ska inte bara prata om sig själv
11. Inte är för på, utan ta det i en takt som alla trivs i
12. Som vill ha ett långvarigt förhållande, och inte är en player
13. En som inte tycker sex är det viktigaste i förhållandet.
14. En som jag kan lita på i vått och torrt
15. Som inte skäms för mig

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: