Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

you know you're are over someone when you stop checking their Facebook.


tänkte berätta lite saker för er, jag har börjat på iv, och jag ska välja inriktning Verkstad + Svets, kommer nog trivas ganska bra där, lalla runt i min egna lilla värld. fast nu har jag jullov, och det är så otroligt skönt. tror inte man kan behöva det mer än jag behöver det just nu.
- idag bär det av med bussen 15:35 mot eksjö, ska möta upp erik på stationen och sen bär det av vidare ut mot mamma. Min syster Josefin fyller 15 år, så skriv grattis!
fira henne med tårta & paket, är inte speciellt taggad, men så får det bli!
antar att jag är hemma ikväll runt 10-tiden, och jag ska försöka slänga upp ett inlägg då, kanske lite bilder eller något, jag vet inte.
men innan jag åker till mamma, så kommer dagens låt att komma upp här på bloggen, så stay tuned! ;)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: