Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

-.-

asså jag ska klaga lite nu så alla vet. kanske inte de roligaste inlägget att läsa, men de får ni ta!!!
jag blir så jävla trött på folk som säger att ja ljuger hela jävla tiden, för de gör jag fan inte. lägg ner. och sen ni som snackar skit. har ni inge liv eller? ;s
skaffa ett liv förfan!
sen ska folk alltid trycka ner mig genom att dissa mig och skriva på internet att ni tycker ja är ful, cepe, dum i huvvet osv, vafan har ni me mitt liv att göra? stör mig -.-'
och ja skolkar inte från skolan, ja har bara ingen ork eftersom att ni i skolan trycker ner mig hela tiden. vilket är sjukt segt.. ja fattar fan inte att ni pallar. -.-'
skulle ni tycka de va kul om folk gick runt och snackade skit om er? nee skulle inte tro de, de är inge man vill att folk ska göra, sådeså!
cepefolks asså.
Maddiz

jag vet att det är svårt men LÅT INGEN TRYCKA NER DIG FÖR DU ÄR SÅÅÅ MYCKET BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA!!

PUBLICERAT DEN 2011-02-03 KLOCKAN 20:40:59
BLOGG: http://maddizdenvackraangeln.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: