Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

"allting kommer ordna sig, det kommer att bli bra" FUCK IT.

HELGEN:

fredag
- va i nässjö! åkte dit me bby men va me massa andra me, de va ju epaträff! ;) de va sköj iaf däckade tidigt dock :p men sen när vi kom hem va ja skittrött, skrev t mamma att vi va hemma vid 03.00 typ tror ja :)

lördag-
va me alex, hans mamma, hans pappa, sari och sören och bowlade och sen åt middag på Keskins, de va skitgott. sen drog vi t willy's oh köpte godis och glass och glasstårta som vi åt när vi kom hem, då blev ja reedigt tjock asså :P

söndag- jag och beby följde med mamma, erik och tindra och badade i sävsjö, det va gött. vi hade skitkul!
fast vi fick ju endel kallsupar, haha!
men de va värt som fan, sen sov beby hos mig me! :)

idag (måndag)- vi fick frukort på sängen av min underbaraste mamma! sen fixade vi oss, jag packade lite och städade, sen åkte vi till pappa för att mamma skulle ändå skjutsa tindra till rydsnäs till hennes farmor och farfar!
så idag har vi varit här hemma och bara myst! beby åkte hem vid 6 typ, då gick jag och la mig i badkaret med gó musik oså, och nu snart kommer pappa och hämtar mej och kör mig till beby för att jag ska sova hos han inatt!


men fuck it.
jävla deprision,
fan!




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: