Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

'cause baby you're a firework, come on show 'em what your worth!

alltså jag blir så trött på vissa folks..
måste man bli kallad fjortis för allt man gör?
och vad är det jag gör som är värt att kallas fjortis?
är det mitt utséende?
mitt sätt att vara?
mina bilder?
hur jag sminkar mig?
vilka jag umgås med?
hur min blogg ser ut?
please tell me.
nejmen skriv en kommentar vad ni tycker! :)
skulle älska att få igång lite av en diskussion här!


ajaaa, skolan slutar om 8 min, så ska göra klart det sista och sen blire att gå till willy's tror jag och köpa hårfärg och sen vidare och köpa ngt att äta.
sen blire soc en snabbis och efter det hem med bussen.
när jag kommer hem ska jag färga håret och sen äta.
sen kommer baby och hans pappa och hämtar mig och då ska jag vidare till valbacken och åka skiiiiidor, sköj! :D
så kommer hem kanske vid typ 21.40 och då blire duschen och sen sova, så detta är nog de sista inlägget. höhö.
aja. skriver imon så fort jag får tid till det! :)





Anonym

Om det bara är fjortis du blir kallad så ska du nog bara vara glad..:/

PUBLICERAT DEN 2011-02-09 KLOCKAN 17:49:10
Maddiz

jag finns & det vet du <3

PUBLICERAT DEN 2011-02-09 KLOCKAN 17:57:08
BLOGG: http://maddizdenvackraangeln.blogg.se/
Ebba Askelund

Nu är bloggsvars tävlingen avslutad!



Kolla in bloggen om det var du som vann! :)

PUBLICERAT DEN 2011-02-09 KLOCKAN 18:32:02
BLOGG: http://askelund.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: