Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

fuck de vi hade, fuck dina ord.

jag vet inte vad jag ska skriva , jag ärr chockad som fan, trodde fan inte de skulle bli såhär av en skitsak, fan! funderaar lätt på att avsluta här, vet fan inte om ja klarar mer, jag är inte en jävla docka man bara kan kasta skit på hela tiden, men nu är jag singel, och sjukt jävla deprimerad. va de det du ville? att ja skulle bli deprimerad? ledsen är jag också, sitter och gråter medan jag skriver detta. fuck livet!



skriver mer när jag klarar av det.
fuck allt, fuck alkohol.
Maddiz

Amanda du är värd så mycket ! Men folk verkar ha väldigt svårt att se det! Men lita på mig, du är värd så mycket mer! <3 jag älskar dig, !

PUBLICERAT DEN 2011-02-20 KLOCKAN 20:52:07
BLOGG: http://maddizdenvackraangeln.blogg.se/
fysikmajjen

jag minns dig som en fin o´ch trelig tjej! kram till dig

PUBLICERAT DEN 2011-02-26 KLOCKAN 12:04:37

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: