Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I never thought I'd need you there when I cry

sitter i skolan fortfarande bara för att min plutt ska med hem idag :*
så då stannar jag kvar här så att han slipper åka själv med jossan i bussen hem sen.
för han är feeeg!
*hihi*
aja, jobbar med becka och så, försöker få klart skiten vi jobbar med, på handeln.
det suger som fan :s
aja. bara att göra skiten.
ehe.
annars får man ig och mannah vill inte ha ig ;)

well, när jag och pluttisen kommer hem MÅSTE jag städa mitt rum, och sen läsa igenom
"branch & produkt-kunskapen" som vi har prov på v 9...
inte så taggad..
men efter det blire nog bara massa mys med bby :*
aaa, nu ska jag nog fortsätta så inte becka får damp.......
*haha*
matteprov imon me.. palla -.-'
aajaaah.. går väl som alla andra prov, åt helvete.





Emelie

Men OMG det är ju inte du, sluta lägga upp bilden. Kul om hon som är på bilden skulle komma in på din blogg och se detta !

PUBLICERAT DEN 2011-02-10 KLOCKAN 22:26:24
Anonym

inte ens du på bilden. moget (y)

PUBLICERAT DEN 2011-02-12 KLOCKAN 23:43:22

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: