Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I'M SO TIRED OF BEING HERE.

yeupp.
kom till skolan vid halv8, träffade becka och sen gick vi upp och satte oss och väntade på att vi skulle börja.
nu sitter vi här på evas lektion och jag jobbar med svenskan eftersom att jag inte kommer hinna klart innan de ska va klart.
ehe.
aja, skidor ikv me min finaste babe som jag saknar massor, så ska bli bäst att träffa han idag :*
hehe.
aja. kanske ska läsa lite bloggar oså också så att jag hinner de me innan lektionen slutar ;)

Helgens Planer ;)
fredag: - på daagen troligtvis va me mini, sen va me bby hos han?
lördag: - ingen aning?
söndag: - chilla ;)
 fassst nu ere ju inte säkert att de blir såhär. eller aa, de märks ju, aa :D

KOMMENTERA!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: