Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

info&layout ;)

sitter här och ska jobba med vikingarna, hoppas att jag hinner det nu bara!
va och snackade med anette innan om svenskan och berättade för henne att jag har kört fast med inläminingsuppgiften som vi hade tills idag tror jag? så jag ska göra klart den så fort jag kan, sen skulle jag gjort prov i tisdags men då va anette sjuk så det ska jag göra på fredag eller måndag :)
och sen hade jag prov nyss och de gick la ganska bra tycker jag, *hihi*
matte efter detta då och då får jag nog reda på vad jag fick på provet, hoppas verkligen att jag fick G asså! :D

bara längtar till efter klockan 3 då min plutt och jag ska hem till mamma och bara tanka massa goosss ;) lovely, hihi.
aja, ska jobba nu och göra eva glad med att lämna in det nu idag, hon blir bautaglad på mig då, wehoo!

PUSS :love:


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: