Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Jag älskar kommentarer som är fina!

Maddiz  (-) om -.-:
jag vet att det är svårt men LÅT INGEN TRYCKA NER DIG FÖR DU ÄR SÅÅÅ MYCKET BÄTTRE ÄN ALLA ANDRA!!
svar: aw, jag älskar att folk bryr sig, jag försöker hela tiden men när de bara blir mer o mer orkar man fan inte... :'(
Maddiz

jag vet att det är svårt att orka när man mår som dåligast! och inte bara för att prata om mig, men jag mår dåligt och har gjort i flera veckors tid, och jag var till och med på väg att sluta skolan för att jag är såå less på folk i min klass.. men jag ska vara stark och försöka kämpa. <3 och jag vet att det inte är så lätt men du vet var jag finns och du kan smsa när du vill! För jag bryr mig om dig! jag bryr mig inte om vad alla andra tycker om dig, det är deras problem! <3

PUBLICERAT DEN 2011-02-03 KLOCKAN 21:08:00
BLOGG: http://maddizdenvackraangeln.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: