Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Please take me anywhere but here.

okej, skolan dödar mig, vet inte om jag orkar vara kvar här.
men det märks ju om jag drar hem idag eller inte.
det beror inte bara på skolan, att jag inte trivs osv,
utan också på att jag har ont i halsen och förkyld oså.
efter skolan (om jag nu stannar i skolan) vet jag inte vad som händer.
ligga och sova och kanske kolla på film...
aja, nejuste, jag ska ju va barnvakt -.-
inte taggad alls.......
JAG VILL HEM.
Jag orkar inte skolan.
fuck it.



-----------

funderar på att byta skola, är nässjö bra?
asså brinell?
jag vet fan inte hur jag ska göra,
GE MIG TIPS!!

when I see you smile,
I realise how much you really mean to me.
And I realise that I love you soo much.
your'e my sunshine in the dark.
iloveyou so much ♥





 


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: